Kontor
Mandag-torsdag kl. 7-16
Fredag kl. 7-14
Køkken
Mandag-lørdag kl. 7-18
Søndag kl. 7-12 – eller efter aftale
Tilbagelevering af service
Mandag-lørdag kl. 7-17
Søndag kl. 8-12
Hvad er jeres åbningstider?
Kontor
Mandag-torsdag kl. 7-16
Fredag kl. 7-14
Køkken
Mandag-lørdag kl. 7-18
Søndag kl. 7-12 – eller efter aftale
Tilbagelevering af service
Mandag-lørdag kl. 7-17
Søndag kl. 8-12
Hvordan bestiller jeg?
Alle vores menuer og buffeter kan bestilles direkte her fra hjemmesiden – og kigger du efter, så finder du på alle menusider en ‘Bestil her’-knap, som sender dig videre ind til en overskuelig bestillingsformular, hvor du kan skrive alle detaljer – også hvis der er noget, vi skal være specielt opmærksomme på.
Når vi har modtaget og godkendt ordren, så får du en mail med en ordrebekræftelse – og så er alt på plads.
Du er også velkommen til at sende os din bestilling på mail. Skriv til os på kontakt@kokkekompagniet.dk, så hører du fra os, så snart din bestilling er noteret hos os – og ikke mindst så sidder vi klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem kl. 7.00 og 15.00. Telefonnummeret er 75 50 44 95 – og du er altid velkommen til at ringe!
Hvornår skal jeg bestille? Hvor tidligt/sent kan jeg bestille?
Køkkenet hos KokkeKompagniet er meget fleksibelt … og vi gør ALT for at hjælpe!
Skal du bestille til mange (f.eks. buffeter), så anbefaler vi at bestille en uge i forvejen.
Skal du have mad ud af huset til få (f.eks. Tapastallerkener, Grillpakker, Kokkenes Menu, sandwiches & smørrebrød, etc.), så kan du ofte bestille helt frem til dagen før afhentning – dog indenfor kontorets åbningstid, så vi kan nå, at videregive bestillingen til køkkenet.
Er du sent ude – uanset om du skal bestille til få eller flere – så ring til os og få en snak om, hvad der er muligt … vi gør vores allerbedste for at hjælpe og finde en løsning.
Bemærk: Ønsker du at bestille fredag efter kontorets åbningstid til afhentning samme weekend, så skal du ringe til os, da vi ikke tjekker mail og bestillinger fra fredag kl. 14 til mandag morgen. På forhånd tak!
Jeg har bestilt ... men ikke modtaget en bekræftelse?
Vi gennemgår alle bestillinger hver morgen og løbende hen over arbejdsdagen – og har du bestilt i weekenden, så vil du typisk høre fra os mandag. Bestiller du på en hverdag, så vender vi senest tilbage dagen efter.
Hører du ikke fra os – og bliver du nervøs, så er du velkommen til at ringe.
Bemærk: Har du bestilt fredag efter kontorets åbningstid til afhentning samme weekend, så skal du ringe til os, da vi ikke tjekker mail og bestillinger fra fredag kl. 14 til mandag morgen. På forhånd tak!
Hvornår kan jeg afhente?
Du bestemmer selv, hvor tidligt/sent du ønsker at afhente det bestilte mad ud af huset hos os – blot tidspunktet ligger inden for køkkenet åbningstider, som er:
Mandag-lørdag kl. 7-18
Søndag kl. 7-12 – eller efter aftale
Adressen er Hesselly 9, 6000 Kolding. Du parkerer lige ved døren under halvtaget – og ringer på, så er vi der fluks.
Specielt omkring afhentning af Nytårsmenuer:
Nytårsaftensdag er der åbent for afhentning mellem kl. 9 og kl. 14 – og du dukker bare op, når det passer ind i dagens program. Vi har opdelt afhentning efter antallet af kuverter – med dit bestillingsnummer og betaling lige ved hånden, er afhentningen hurtig og effektiv.
Kan jeg få leveret mad ud af huset?
Vi leverer i hele Danmark – og prisen for levering varierer naturligt efter, hvor langt vi skal køre. Bor du uden for Kolding/Trekantsområdet aftaler vi nærmere om pris og leveringstid – og bor du tæt på, kan du regne med følgende leveringspriser:
Husk at du altid har mulighed for at vælge leveringen fra og hente det bestilte mad ud af huset hos os.
Adressen er Hesselly 9, 6000 Kolding.
Hvor sent kan jeg afbestille?
Afbestilling skal ske senest 10 dage før afhentning/levering. Ved afbestilling senere end 10 dage før dit arrangement, betaler du 50% af totalprisen.
Ved afbestilling dagen før faktureres 100%. Bestiller du indenfor 10 dages perioden, er ovenstående også gældende.
Kontakt os altid gerne, hvis du har spørgsmål til afbestillingsregler!
Hvor sent kan jeg ændre antal bestilte kuverter?
Får du brug for ekstra kuverter – eller for at reducere antallet af kuverter, kan det ske frem til en uge før arrangementet. Ved weekendleveringer dog helt frem til mandag i samme uge.
Kontakt os altid gerne, hvis du har spørgsmål til afbestillingsregler!
Hvor mange skal vi være?
Generelt er minimumsbestillingen 10 kuverter, hvis ikke andet er oplyst i forbindelse med kuvertprisen. Enkelte menuer kan du bestille helt ned til 4 kuverter – og for enkelte buffeter er minimumsbestillingen 15 kuverter. Er du I tvivl, så er du velkommen til at kontakte os!
Hvor finder jeg fakturaen? Og hvornår betaler jeg?
Regningen/fakturaen følger maden ud af huset på Hesselly og ligger altid i kassen – både når du henter selv, og når vi leverer. Du bedes betale senest 8 dage efter levering – og oplyse fakturanummer ved betaling. Det gør alting meget nemmere. På forhånd tak!
PS: Skulle fakturaen forsvinde i forvirringen, så ring til kontoret, så hjælper vi dig videre!
Hvad skal jeg vide om holdbarhed & servering?
De kolde forretter, salater, dressinger, etc. til alle vores buffeter og menuer kommer direkte fra vores store kølerum – og er klar til servering. Det varme kød, saucer, etc. er i varmekasser, hvilket sikrer, at alt holder sig varmt til servering.
Henter du selv på Hesselly, så anbefaler vi, at du henter så sent som muligt i forhold til servering. Er du i god tid, så vær opmærksom på, at opbevare køligt og gerne i køleskab til servering.
Hvor længe kan jeg gemme eventuelle rester?
Som udgangspunkt anbefaler vi, at alle rester fra en buffet/menu kasseres, da rumtemperatur, håndtering, eventuel opvarmning, etc. naturligt påvirker og reducerer madens holdbarhed.
Tilberedt, overskydende kød kan fryses ned. Det samme gælder overskydende brød. Frys det rigtig gerne ned samme dag, så får du det bedste resultat. Ikke tilberedt kød (f.eks. fra Grillpakker) bør på samme måde enten fryses ned eller grilles senest dagen efter.
Har du overskydende mad, som ikke har været på bordet, så får du stadig masser af smag og sprødhed, når du opbevarer alt på køl og serverer senest dagen efter, som nem frokost eller aftensmad.
Sidst men ikke mindst … ingen regler uden undtagelser … så er du i tvivl, så brug din sunde fornuft med udgangpunkt i holdbarhed, sæson og opbevaring efter afhentning/levering.
Hvordan & hvor hurtigt skal service & kasser returneres?
Al service skal afleveres rengjort senest 3 dage efter arrangementet på Hesselly 9, 6000 Kolding. Tilbageleveringen skal ske i vores åbningstid, som er:
Er servicen ikke modtaget senest 3 dage efter arrangementet, tillægger vi 500 kr. på din faktura.
Mulighed for vegetarisk?
Kød, fjerkræ og fisk er et naturligt element i alle vores menuer og buffeter, som også er båret af godt, mættende grønt tilbehør.
Er der en eller flere vegetarer blandt dine gæster, så kontakt os for nærmere aftale om et vegetarisk supplement til den buffet eller menu, som du gerne vil servere. De vegetariske valg er en helt naturlig del af vores hverdag i køkkenet og bl.a. Kokkenes Menu findes således i en vegetarisk version. Kigger du på en menu eller buffet, som ikke findes vegetarisk, så finder vi også en god løsning til dig og dine gæster.
Specialmenuer/vegetariske alternativer, etc. vil typisk udløse et håndteringsgebyr på 20-50,-/kuvert, da de kræver ekstra tilberedning, pakning og håndtering.
Glutenallergi, laktoseintolerans, allergi?
Har du gæster, der lider af glutenallergi og/eller laktoseintolerans? Eller skal vi være opmærksomme på øvrige allergener? Det løser vi også!
Vi har glutenfrit brød, som leveres i ubrudt emballage – og et detaljeret overblik/allergeneskema over alle retter, hvilket gør nemt at rådgive til en god løsning uanset om opgaven er laktose- eller glutenfri eller andre intolerance og ingredienser, der skal undgås.
Der er imidlertid intolerancer og regulære allergier med alvorlige bivirkninger, hvor vi må ‘flage op’. Selv om hele køkkenet på Hesselly arbejder systematisk & struktureret, så er de luftbårne allergener (f.eks. gluten, nødder og sesam) nemlig umulige at styre – og de pågældende råvarer findes i køkkenet, som en naturlig del af vores spisekammer. Vi kan derfor ikke garantere, at den mad, der forlader køkkenet, er 100% fri for specifikt disse allergener – der er altid en risiko for ‘spor af’ …
Uanset hvilke intolerancer og allergener det handler om, så hjælper vi gerne med at finde en tryg løsning.
God rådgivning tager afsæt i en god dialog om den konkrete gæst og den/de allergier/ intolerancer, det handler om. Kontakt derfor gerne kontoret enten pr. mail eller telefon og få en dialog om mulighederne i forbindelse med specifikt den menu eller buffet, du har bestilt eller ønsker at bestille.
Da specialmenuer kræver ekstra håndtering/emballage/opskrifter vil dette typisk udløse et håndteringsgebyr på 20-50,-/kuvert.
Specialmenuer?
Har én eller flere af dine gæster allergier, præferencer eller andre madmæssige begrænsninger, som vi skal tage hensyn til, så hjælper vi gerne. Vi har et skarpt blik på indholdet i alle vores menuer og buffeter og kan med det afsæt håndtere individuelle kuverter ved at erstatte eller supplere enkelte eller flere ingredienser.
Forvent en tillægspris på 20-50,-/kuvert.
Har du brug for en reference?
Vi leverer mad til mange og mad til få, og her får du et udpluk af vores referencer. Spørg gerne for flere detaljer…
Ud over at levere maden, tilbyder vi også at udskære stegen og servere til dit arrangement.
Vi hjælper dig også gerne med leje af lokale, musik m.m., så du helt og fuldt kan nyde værtsrollen ved en fantastisk fest.
Vores samarbejdspartnere er alle topprofessionelle og førende på hvert deres felt.
Vi samarbejder bl.a. med:
BF-OKS, HP Frugt, Ole’s Chokolade, Kolding vinhandel, Freddy’s udlejning.
Ring på tlf. 75 50 44 95 og hør, hvad vi kan hjælpe dig med.